Фахівці компанії «Юридичний Бізнес Консалтинг» надають послуги з міграційного права:
- Отримання громадянства України іноземцями.
- Отримання іноземцями посвідки на проживання в Україні і її подальше продовження.
- Продовження терміну перебування в Україні.
- Консультування з оформлення віз.
- Отримання номеру платника податків (РНОКПП) для іноземців.
- Оформлення і отримання дозволів на роботу в Україні.
- Консультації з питань виїзду за кордон українців.
- Допомога іноземним громадянам в реєстрації місця проживання в Україні.
- Оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових і службових осіб.
- Захист у справах щодо порушення міграційного законодавства.
Наші переваги:
- найкоротший термін;
- надання консультацій безкоштовно;
- вигідна ціна від 5000 грн.
Отримання громадянства України іноземцями.
Умовами прийняття до громадянства України є:
- визнання і дотримання Конституції України та законів України;
- подання декларації про відсутність іноземного громадянства (для осіб без громадянства) або зобов’язання припинити іноземне громадянство (для іноземців);
- безперервне проживання на законних підставах на території України протягом останніх п’яти років;
- отримання дозволу на імміграцію;
- володіння державною мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування;
- наявність законних джерел існування.
Отримання іноземцями посвідки на тимчасове проживання в Україні.
Для оформлення посвідки на проживання в Україні до міграційних органів необхідно подати:
- паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, з візою типу D, якщо інше не передбачено законодавством і міжнародними договорами України;
- документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (у разі подання документів законним представником);
- переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, засвідчений у встановленому законодавством порядку;
- дійсний поліс медичного страхування;
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або документ про звільнення від його сплати.
Для окремих категорій іноземців та осіб без громадянства вимагається подача також додаткових документів.
Посвідка на проживання видається протягом 15 робочих днів з дати прийняття документів від іноземця або особи без громадянства.
Посвідка на проживання видається строком на один рік, крім окремих визначених законодавством випадків.
Отримання іноземцями посвідки на постійне проживання в Україні.
Для отримання посвідки на постійне проживання в Україні потрібно:
- Законно перебувати в Україні (бажано перед тим отримати візу типу «Д» );
- Отримати дозвіл на імміграцію (даний етап визнається найбільш трудомістким та довготривалим);
- Зібрати пакет документів для отримання посвідки та подати в органи міграційної служби;
- Зареєструватися за місцем проживання в Україні.
Документи для отримання іноземцями посвідки на постійне проживання в Україні:
- заява встановленої законом форми;
- паспорт (оригінал для пред’явлення );
- нотаріально посвідчений переклад сторінки паспорта де вказана інформація про особу;
- дозвіл на імміграцію (слід подати його копію);
- бажано оформити візу типу – Д (необов’язково );
- квитанція про сплату держмита;
- 4 фото 3,5 х 4,5 см
Отримання номеру платника податків (РНОКПП) для іноземців.
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП або ІПН) іноземцю потрібен для заснування бізнесу в Україні, для відкриття банківського рахунка, для здійснення інвестицій, посвідчення установчих документів за його участю, для надання довіреності або для укладення будь-якого цивільно-правового договору, що посвідчується нотаріально, для отримання дозволу на працевлаштування в Україні тощо.
Для отриманні ІПН до податкового органу слід надати наступні документи:
- Копію паспорту (можна закордонного), разом з перекладом на українську мову, що завірений нотаріально.
- Оригінал довіреності, завірений нотаріусом, на ім’я представника нашої компанії.
Для оформлення і отримання дозволу на роботу в Україні необхідні такі документи:
- Заявка в стандартній формі.
- Дві кольорові фотографії розміром 3,5 х 4,5 см.
- Обґрунтування необхідності найму іноземця та можливості створити для такої особи відповідні умови проживання та роботи.
- Належним чином оформлений документ (наказ, витяг із протоколу, довіреність тощо), який засвідчує право особи, яка подала заяву на дозвіл на роботу, представляти інтереси роботодавця перед Центром зайнятості.
- Довідка державного податкового органу, що підтверджує сплату роботодавцем податків і зборів (обов’язкових платежів).
- Довідка від центру зайнятості, що підтверджує відсутність боргів перед Фондом безробіття.
- Квитанція, що підтверджує сплату збору за розгляд заявки.
- Копія проекту трудового договору (контракту), засвідчена роботодавцем.
- Заява, яка підтверджує, що робоче місце чи посада, на яку буде виданий дозвіл на роботу, не потребує громадянства України та не вимагає надання доступу до державної таємниці. Ця заява повинна бути скріплена офіційною печаткою та підписом роботодавця.
- Довідка органу внутрішніх справ, що підтверджує відсутність або існування судимостей іноземця, який присутній на території України в день оформлення дозволу на роботу (“свідоцтво про оформлення поліції України”); або довідка уповноваженого органу країни походження (перебування), що свідчить про те, що іноземець, який перебуває за межами України в день оформлення дозволу на роботу, не відбуває покарання за вчинення злочину і не є досліджуваний.
- Копія статуту та свідоцтва про реєстрацію роботодавця, засвідчені в установленому порядку.
- Копія документів, що підтверджують освіту та кваліфікацію іноземця.
- Копія ідентифікаційної сторінки закордонного паспорта.
Дозвіл на роботу видається Державним центром зайнятості за місцезнаходженням роботодавця.
Допомога іноземним громадянам в реєстрації місця проживання в Україні.
Іноземці, які отримали посвідку на тимчасове або постійне проживання, зобов’язані протягом 30 календарних днів з дня видачі такого документа зареєструвати своє місце проживання в Україні.
Для здійснення реєстрації місця проживання потрібно подати такі документи:
- заяву встановленої форми;
- паспорт/посвідку/інший документ, до якого потрібно внести інформацію про місце проживання;
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі;
- квитанція про сплату державного збору;
- довіреність на представника нашої компанії.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових і службових осіб міграційної служби та захист у справах щодо порушення міграційного законодавства.
У випадку порушення ваших прав зі сторони міграційного органу юристи нашої компанії захистять ваші інтереси. Для цього ми можемо оскаржити рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб в адміністративному або в судому порядку.
Крім того, у випадку порушення вами норм міграційного законодавства ми можемо надати вам консультації та захист з метою зменшення ступеня відповідальності або звільнення вас відповідальності.